Tredje gången gillt!

Det var det, Twilight för tredje gången. Underbar film måste jag erkänna, även om böckerna är bättre, men det kanske är för klyschigt för att ens nämna.
     MEN det finns människor (så kallade unga flickor, eller fjortisar) som MÅSTE förstöra filmer. Istället för att luta sig tillbaka och bara iaktta en fin scen så måååste dom luta sig framåt, önska att dom är i flickans ställe och stöna så högt dom är kapabla till rakt in i mitt öra! GE UPP! Det är en FILM! Det kommer aldrig att hända! Ni gör så att jag skäms över att vara människa, så äckligt lättpåverkade! Edward vill ha Bella. Bella är Bella och Bella är INTE du!
     Så, nu har jag sagt (eller skrivit) det jag borde ha skrikit i deras öron. Tack.

Tillägg:
Jag tycker om vintern, det gör jag verkligen,  men måste det vara svinkallt?

Kommentarer
Postat av: Theres

Japp, de är en helt underbar film, och andra gågen jag ser den !! :D

2009-01-10 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0