KOLMÅRDEN -09

Jo ni, där har jag nu varit! Och jag kan knappt fatta hur mycket roligheter man kan samla på så pass kort stund egentligen. Vi reste ner till Norrköping med nattåg. Och för att dra ett skämt som mamma säkert tycker är roligt: It was a bumpy ride! Vi sov väl lite i alla fall, men det var ju någon människa som pratade i sömnen. HÖGT. Mååhh, hhåååhåå, mååååhhååå hjälp mig, hjälp mig! måååhhh... Jag och Evelyn hoppade runt i sängarna och jag hade då båda händerna för munnen för att inte skrika ut ett skratt!

Vi kom till Norrköping runt 05.30 på morgonen och sedan flummade (dummade?) vi runt men hamnade i vilket fall som helst på First Camps camping vid, ungefär, 09.00 tiden. Hahah. Upp med tältet och sedan iväg på Kolmården! 

Dom första bilderna därifrån kommer här: 

  

Jag kunde inte låta bli att göra en sån här klassisk zebra bild. Förlåt.









Fortsättning följer, ja det gör den verkligen!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Åh vad roligt med Kolmården, dit vill jag också åka igen. Helt underbara bilder du har tagit :)

2009-08-05 @ 13:42:40
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0