Öga - steg för steg (Och HP premiär)

Jag har bott i CS3 nu ett tag, kan man säga. Många frågar hur man går till väga när man målar i photoshop och det  går inte riktigt att beskriva, man måste upptäcka det själv. Det är säkerligen lättare om man har en ritplatta, och jag vill ha min NU, men jag har nu suttit en timme och gjort en bild, steg för steg. Nu kan ni se att det inte ser så himla glammigt ut från början utan att man faktiskt börjar med ett "papper" som är vitt. 



-----------------------------------------------------------------

Nu ska jag gå och duscha för sedan är det dags för Harry Potter och Halvblodsprinsen PREMIÄR! (Jag säger premiär, ok?) Och innan det så ska jag och min syster yster gå och äta på Dragon House innan vi möter upp Anna och Evelyn. Det kommer att bli underbart roligt! Tror att jag ska köpa Pringels och knapra på ikväll, fan vad gott!
   

Kommentarer
Postat av: Sussi

Var den så bra som ni tänkt er? Och vad åt ni för gott? /Mammsen

2009-07-16 @ 00:15:37
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

En recension kommer på filmen snart, men njaa, boken är bättre, fast jag kommer att se den igen på bio ;D Puss moder jord

2009-07-16 @ 22:11:42
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Ulrika Bylund

Inte sjutton blev slutresultatet så där när JAG provade i alla fall....hahaha

2009-09-16 @ 10:31:08
URL: http://disab.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0