Pussad av vargar!

Jo, ni läste rätt! För det var precis det som var Evelyns present-överrasknings-paket-hålla-hemligt-för-Sandra-tills-hon-spricker-grej! Fasen vad det var underbart roligt! Det är tamejtusan inte sant vad det var roligt! Det började med att klockan ringde 04.15 när Evelyn och jag campade i Norrköping. Vi klev väl upp vid 05.00 tiden för att klä oss och packa alla grejer. Ungefär 06.10 gick bussen från First Camp till Kolmårdens Djurpark. Och nej, dom öppnar inte så tidigt. Själva djurparken öppnar 10.00, men vi skulle träffa vargarna kl 08.00. Och det gick ju naturligtvis ingen bättre buss om man ville komma i tid. Haha. 
     I väntan på att klockan skulle slå åtta så roade vi oss med att ta bilder på varandra..  




Vad ska man säga? Lika normalt som vanligt?

Men sen började spänningen att tätna.. Klockan blev åtta och vi gick mot vargarna. I en låda utanför hägnet så fick man lägga sina väskor.. Där låg en upptuggad Canon-systemkamera. Jag greppade hårdare om min Nikon och vandrade vidare mot grinden, där det på andra sidan stod sex stycken 2-åriga vargar. Grinden öppnade sig och då fick jag en.. PUSS! 
   Det var en helt insane upplevelse att se så "farliga" djur på nära håll! Detta kommer jag att kunna leva länge på! For sure! Folk som känner mig vet mycket väl att jag är en hundmänniska och detta är varje riktig hundmänniskas dröm! Fan vad det var underbart! Se bara på bilderna!



Evelyn, jag kan nog aldrig tacka dig nog! 



 

-----------------------------


Här kommer mer bilder från Kolmården:

















Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hihih, grattis igen! ;D Detta är nog den bästigaste presenten jag gett bort hittills! ^^

2009-07-22 @ 20:37:02
URL: http://gukoret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Att det var, och det komer ju aldrig att kunna bräckas! :O

2009-07-22 @ 20:43:56
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men du vilken resa!!!

Jätte fina bilder, och pussar av vargar = avis...

Snacka om att du har världens bästa kompis =)

Skit fiske på dig då...

Mammsen

2009-07-25 @ 00:12:23
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0