Wacom Volito2 Pen

Jo ni! En sån kommer snart på posten! Äntligen så har jag tagit tag i mig själv och ruskat om ordentligt så jag tagit mig tid att beställa en ritplatta! Den behövs!



Jag kan knappt bärga mig!


------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag har jag hjälpt farfar att köra balar till morgonen. Jag körde den gamla Volvo traktorn med dubbla släp (á tre balar på varje släp). Jag har under min uppväxt på gården aldrig kört med ett såå långt följ. Riktigt spännande i 90 gradiga svängar. Men det var roligt! Balarna följde mig som en svans! Men när farfar lastade av och på kokaramellerna så fick jag tråkigt och plockade fram mobilkameran och fotade lite. 

  






Kommentarer
Postat av: Sussi

Hejja på bonde Sandra! Låt aldrig bonden i dig dö!!!

Spännande att se dina resultat med ritplattan...

/Mammsen

2009-07-14 @ 10:28:08
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0