Huller om buller

Ett litet huller om buller inlägg!

Börjar med ett sommarfoto på systeryster:





Sedan tar vi lite som jag faktiskt inte vet vad det är, något jag fotade i fjällen i påskas, men vad det är minns jag inte för fem öre! Moder, har du någon aning?





Sedan gick jag igenom lite gamla bilder på datorn och hittade ett foto av en skiss smo ja gjrde för läänge sedan. Undra ja var den teckningen håller hus nu? Inte den blekaste..




Kanske skulle göra ett inlägg med gamla skisser från högstadiet och så, har ju precis hittat mappen där alla inscanningar låg och väntade på att bli httade. Tja, vi får se.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Ingen aning...

/mammsen

2009-06-05 @ 19:53:44
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0