Postfoto.se

Jag gillar verkligen Postfoto.se, det kan omöjligt finnas ett lättare sätt att beställa foton på. Det säger bara klick klick klick och så hade man beställt runt en 130 bilder, varav ett 30-tal förstoringar upp till 20x30. Och vad gick galajet på då? Tja inte mer än 208:- INKLUSIVE expeditionsavgift och porto. Så för 208:- kommer hala paketet ner i min brevlåda, på lilla lilla Alnö. Jag tycker att det är fantastisk. 

Här är en av bilderna jag skickade efter. Pappa i påskas. En riktig fiskargubbe.




Kommer att uppdatera lite mer om "Boden" snart. Det börjar närma sig öppningsdags. Om jag får önska så blir det innan Gatufesten. More to come!

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för bilderna pie :* blev super glad :DJätte fina! Trevligt med ny design på bloggen de vart också super fin Sandra got talent :D Ohhh snart ses vi på cowboys fest :D längtar^^ å sen blir GF!! woho!

2009-06-15 @ 12:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0