En födelsedag och en begravning

Så, idag är det fredag och det är en dag späckad med grejer att göra. Endel roliga endel jobbiga.

GRATTIS AMANDA som fyller 20 år!

Idag var jag på Addes begravning. Uscha jag tycker inte om sådant. Men jag fick säga ett sista hej då, i alla fall. Han är på en mycket bättre plats nu. Det känner jag på mig.
     Men nu vet jag i alla fall hur jag ska ha det på min begravning. Det ska INTE vara någon sorgesång. Utan förljande SKALL ingå:

- Låt: Rock Around The Clock (Bill Haley and the Comets)
- Låt: Burning Love (Elvis)
- Låt: Juke Box Blues (June Carter)
- En sup
- Blommig eller prickig klädnad på dem som känner för att dyka upp
- Efterfest på Stolpås med dansbana
- Inget gråt
- Ingen kista, utan en i papp och ett fränt skynke över, fan jag vill ju förmultna så fort som möjligt!

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0