En gräddig klocka, kanske?

Tjolahopp!
     Nu vet ni, nu är det en ny liten grej jag har fått för mig att fixa och dona med! Som dom allra flesta vet (får jag hoppas) så hatar  jag IKEA. Japp. Jag orkar inte dra alla anledningar igen. Men jag gillar att köpa saker från IKEA och pyssla om dom så att standarden som dom säljer till 99% av detta land och alla andra satans länder får en personlig touch, precis så som alla möbler och prydnader borde få!
     Denna gången blev det IKEAS 19:- klockor som fick sig en omgång!

Lite klippning, målning, limmning, fingervirkning, skärning och tataaa!! En klockig gräddtårta!



Nu ska jag kila iväg och göra fler!

Toodoo!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Theres

Den blev jätte söt!!! :D ;P man har lust att äta upp den!! ;D

2009-04-01 @ 15:39:04
Postat av: Theres

den var jätte sött, man har lust att äta upp den!!!! :D ;D

2009-04-01 @ 15:42:53
Postat av: Sandra Engberg

Eller hur!? Lite i alla fall! Tack så mycket!

2009-04-01 @ 17:09:28
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmmm... en riktig trädgårds klocka! /Mamma

2009-04-02 @ 12:22:50
Postat av: Sandra Engberg

Som du vill lägga vantarna på?

2009-04-02 @ 15:13:39
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0