Och det är Blått och det är Grönt (och lite Tessan)

Nu kommer fortsättningen på mitt ColorTheme. Och jag får tacka pappa som omedvetet lånade ut sina skjortor som bakgrunder! Tackar!



Och så lilla grön:



Idag har jag även fortsatt på min Tessan målning, jag börjar komma på mer och mer nu hur man ska använda sig av oljan, hur man tonar och fixar dagrar. Så snart ska jag också fortsätta på Nenta (vår förra hund) målning som mormor beställde. Det är så mycket detaljer på den så man vill ju veta på ett ungefär vad man gör.

Så här ser Tete (som jag brukar kalla henne) ut nu i alla fall, och don't freak out, varken huden, håret eller kläderna är ens nära på att vara klara.



Och ett sista ord:
Jag har hittat en fotoskola som jag jävligt (ursäkta) gärna vill gå på! Den är på distans och håller till i Hola. Är ju inte så farligt långt att åka, och i och med att det är distans så behöver man bara besöka skolan 2 eller 3 gånger, eller hur det var. Den kommer att passa utmärkt om jag hittat något bra jobb då. Eller så pluggar jag två saker samtidigt helt enkelt! Så nu ska jag börja fila på arbetsproverna dit! Kanske att jag söker till någon anna fotoutbildning efter den, det vore riktigt kul i allafall. Men eftersom jag "bara" har Foto A och lite digitalt skapande och sådana kurser på mina papper så är det bra att gå lite mer utbildning då skolorna neråt i landet ofta vill att man ska ha både Foto A och B, eller Foto A och tillräckligt mycket kunskap/kurser så att man kan Foto B också. And that way I go!

Vi får se, jag börjar med denna kursen till hösten i vilket fall som helst, om jag kommer in vill säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat, Tesa är sig lik!

Och du, du har en hel del färger kvar... väntar med spänning! /Mamma

2009-03-11 @ 08:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0