Popp - där flög en idé förbi

Det är precis så det känns, alldeles för ofta! Jag hinner inte med mig själv ibland. Tänk om jag skulle verkställa alla foto/målnings/konst idéer som poppar fram i min hjärna, jag skulle verkligen kunna göra det på heltid och det skulle vara tacksamt om dygnen var ungefär 76 timmar längre än de 24 vi är givna. 
     I vilket fall som helst så poppade det till för en stund sedan och per automatik greppade jag kameran, tog mitt standard objektiv, några porslinsprydnader, två lampor, ett lakan, mammas ha-på-huvudet-när-man-gifter-sig-grej (vad fan heter det? Minnesförlust!) och började att plåta. 

Det blev såhär:


Tjaa kanske inget super fantastiskt, men lite mysigt tycker jag själv ändå.

/Sandra
 
_____________________________________________________________________

UPPDATERING

Jag följde lite samma tema medan jag ändå hade alla prylar framme och tog några bilder till. Vilket ledde till en ny idé som jag kanske spinner vidare på imorgon. Nämligen temat Color. (Färg, mamma om du inte hängde med. Neej jag bara skämtar). Denna gången blev det rött, imorgon kanske det blir grönt, eller blått, eller vitt, eller rooosa. Eller kanske gult.



/Sandra


Kommentarer
Postat av: Rebecca

typ, tiara.. kanske? haha, skithärlig bild iallafall :D

2009-03-05 @ 21:58:58
Postat av: Sandra

Precis! Haha, tackar!

Kul att du gillar den :D

2009-03-05 @ 22:19:07
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ÅHHH! sommar <3

2009-03-05 @ 22:49:24
Postat av: Sandra

Ja, eller hur! Mihihi

2009-03-06 @ 18:41:54
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken bra idé som flög förbi:)

/Mammsen

2009-03-11 @ 08:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0