Att skapa

Jag vet vad jag är skapt för. Nämligen att skapa. Faktum är att jag ibland kan bli tokig på mig själv, jag har för mycket idéer. Mina idéer ger mig aldrig någon ro, och ju mer jag försöker genomföra dem desto fler blir de. Vad fan är det för hyss min hjärna håller på med? Jag hinner ju inte ifatt!

Denna morgon ringde min mor och fårgade om jag ville måla om toalett/dusch utrymmet i ladugården. Och PLOPP PLOPP PLOPP PLOPP PLOPP så fladdrade det förbi ca 156 idéer om hur jag kunde snitsa till det med schabloner, linjer, färger, mönster och möbler. Det tog (fullkomligt seriöst) 2 sekunder. Sedan lade jag mig på sängen och suckade. Min hjärna är trött, den vet bara inte om det.

Nu ska jag gå och fortsätta på en grejsamojs som jag filat på i över två år. Jojemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0