En utsikt från framtiden

Till sommaren och efter att jag till nästa jul suttit klart i skolbänken och skall ut på praktik så kommer utsikten från huset där jag skall bo att se ut så här, och det gör mig så lycklig. Det är detta som är jag. Landet, en tomt, gräs att klippa, grus att rensa. Utrymme - för mig.  



Det skall bli så otroligt skönt att slippa lägenheten! Jag är inte menad för att sitta i en lägenhet. Jag hoppas innerligt att det är första och sista lägenheten jag behöver buras in i. Det tär på mig, det sliter mig itu, det gör mig nervös och stressad. Jag får svårt att hålla fokus när jag inte trivs.


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är bara att kika ner till mig o du känner att du "inte trivs" för mycket. Då kan vi hitta på nåt skoj och få tankarna på annat : )(Kanske en tur till erikshjälpen eller åka på en torsdagsauktion.)

2009-11-16 @ 17:15:21
Postat av: Sandra

Åh du är för gullig! Det är tur att man har hittat fina vänner i den här Bollnäs-hålan! Tack så mycket! :)

2009-11-16 @ 20:02:02
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Mamma

Torsdags auktion? så spännande...

2009-11-17 @ 20:37:05
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0