Mer och mer och mer

Imorgon har vi ingen föreläsning, Gunnar är sjuk. Istället fick vi en stor uppgift i Illustrator. Till torsdag. Snabba puckar må jag säga, men jag greps inte av panik för jag vet att jag kan det här (lite i allafall) även om jag inte är så haj på Illustrator än. Så nu har jag suttit ett tag med uppgiften och den gick mycket fortare än vad jag vågat hoppas på. Så fort att jag nu tänker åka och köpa lite godis som belöning.

Uppgiften var alltså att göra ett självporträtt i en miljö där man känns igen.

Haha, bilden ser lustig ut nu, men det blir förhoppningsvis bättre med tiden.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Ohhh va fint pien:) ja du e haj på vintage du! :D

2009-11-24 @ 19:13:55
URL: http://sam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0