Morgondagens utmaning - fotostudio

Imorgon när vi inte har någon föreläsning så ska jag plåta Lina i skolans fotostudio. Jag hoppas att jag minns allt vad lärarna sa om blixtarna, bakgrunderna, ISO, avstånd, sladdar och blänk. Men Lina är ju en ursnäll prick så hon står nog ut om jag yrar runt en stund eller två. Så som gruppen fick stå ut idag när jag ville prova på bakgrunderna och veta hur man använder en vitbakgrund på rätt sätt. Heh.
   
Jag tror att jag vet hur jag vill att bilderna skall se ut, det blir lite Audrey Hepburn - fashion - black/white - pose aktigt.  

Till sist, jag har suttit ytterligare en stund med bilden från förra inlägget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0