Så mycket roligt, så lite tid

Jag har en handfull saker jag skulle vilja blogga om precis just nu. Men jag blir tvungen att sprida ut dem, för jag har inte tid att sitta vid datorn.

Men till att börja med så skall jag imorgon klockan 12.00 åka på ett babyfotograferings-jobb. Det ska bli roligt! Det är ett par med en son som jag aldrig träffat förut, vilket gör det hela ännu mer spännande. Fotograferingen kommer att äga rum hemma hos min bror, vilket betyder dåligt med dagsljus, så jag blir nog mer eller mindre tvingad att använda blixt. Jag brukar att försöka undvika det, men det är nyttigt att träna på. 
    Paret ville ha ett foto till tidningen och sedan skall vi exprimentera lite, ungefär så som jag gjorde vid fotograferingen av Lilly.

Extra pengar i kassan tackar man inte nej till, speciellt inte när man tycker att det är ett roligt jobb.

_______

För övrigt så träffade jag underbara Elin på Åhlens idag, det får ni höra mer om imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: Neha

Vad roligt med baby fotografering

2009-11-14 @ 19:46:26
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0