Japp, du får fler läsare!

Någonstans så är det ju läsarna som bloggen går ut på. Utan läsarna så är bloggen värdelös. Så när jag såg att Neha tipsade om bloggtrafik.nu så tänkte jag: Vad tusan - jag provar!

Jag är ingen person som vill fuska till mig läsare, faktum är att jag hatar folk som bara skriver onödiga kommentarer till främlingar som typ: Allt bra? LÄS MIN BLOGG! LÄS MIN BLOGG! LÄS MIN BLOGG! Men jag har faktiskt fått flera fina kommentarer från nya läsare som då troligtvis kommer från denna sida. Det tycker jag är kul! För det fungerar - som bara den!


Klicka på bildlänken här under och börja!



Kommentarer
Postat av: Neha

Ja det funkar riktigt bra faktiskt, jag är alltid lite skeptisk från början jag också

2009-10-10 @ 09:15:20
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: emelie

allt bra idag? :)

ställ gärna frågor i min frågestund! :D

2009-10-10 @ 11:19:54
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0