A A A A A H H H H H ! ! !

Jag är ledig på fredag! Det betyder att jag kan åka hem redan på torsdag! Hur underbart är inte det på en skala ett till tio? ( det är super mycket tio!) För övrigt precis nu när jag skriver så kom Arrak min kära pudel och snöt sig i mitt knä och gick igen. Haha, suck! Hur som helst så kan jag åka hem på torsdag och tillbaka hit till lilla Bollnäs på måndag morgon. Det blir suveränt för i helgen så ska jag åka till Tännäs. Jag har inte varit i fjällen på himla länge nu så det ska bli roligt! Jag ska ta med mig kameran och fixa lite nya kort som jag kan blogga med bara för er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men vart är dom utlovade bilderna på arrak! Jag är ju nyfiken på frippan hans :P

2009-09-08 @ 21:57:36
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ooohoo! Det ska du få!

2009-09-09 @ 06:34:08
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0