En bit av en Bollnäslägenhet

Ni ska få små uppdateringar av min lägenhet, bit för bit. Dag för dag. Sedan får ni lägga pusselbitarna samman.

Det är egentligen det lilla som gör en inredning. Åtminstone för mig. Det praktiska och känslan av att det är värt det. Jag köper (som säkert alla vet nu) aldrig dyra möbler, prydnader eller någonting dyrt över huvudtaget. För jag tycker oftast inte att det är värt det. Jag har inte pengar så jag kan kasta dem åt alla håll och kanter. Tack och lov! Och de kronor jag handlar för vill jag ska gå till någonting fint, medan jag också fått något fint för dem. Jag tror ni vet var jag vill komma med detta inlägg. Second hand. 

Folk, öppna upp ögonen nu och inse att de bästa köpen gör ni på second hand!



Spegel 65:-
Burkar 2:-/st
Byrå med sminkbord 155:-



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0