Hemma i halmen

Nu är jag hemma i halmen på Alnö igen. Känns otroligt skönt. Det var en intressant resa hem faktiskt, bilen började låta som en maraccas varje sexhundrade meter. Hoho. Pappa mötte upp mig i Armsjön och konstaterade att det nog var hastighetsmätaren. Hoho.
    Stannade till på Plutten (Karl-Axels kiosk i Wii centrum, för de som inte vet) och hämtade ut studiematrialet som vi har blivit sagda att köpa. Var inte så farligt, bara två böcker i alla fall, notan blev 576:- (bara) tack vare Adlibris.se som bjöd på frakten.

Dessa är böckerna:

Grafisk Kokbok 3.0





Typografisk Handbok





Dessa kommer att lusläsas. Det känns skönt att jag äntligen gör det jag är intresserad av.
Det borde alla göra, om de har möjlighet.
 


Kommentarer
Postat av: Theres

Det är jätte kul och skönt att du är tillbaka!! :D

2009-09-04 @ 21:39:36
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0