I mammas kök

I och för sig så är det ju pappas kök också, men ni förstår, mamma är där mer. Idag röjer jag runt i mammas kök och funderar på vad jag ska laga för middag tills att familjen kommer hem. Vad jag än ska göra så måste jag nog åka och handla, det är nästan lika tomt här som i mitt kylskåp i Bollnäs. Haha!

Så det är nog bäst att jag åker nu om middagen ska vara färdig till fyra.

En liten grej till bara: Mitt hår har växt ut så pass långt att jag kan ha min älskade 50-tals lockiga frisyr igen! Det är roligt. Ni kanske får se en bättre bild på det senare.




Kommentarer
Postat av: i D A

svar: tack :) kul att du gav mig lite fin kritik också! ^^

2009-09-16 @ 14:34:24
URL: http://fivecolours.blogg.se/
Postat av: Amanda

Meh vad är de här nu sandra (sexy housewife) engberg!:O

vad har hänt ;) haha jag tycker du ska göra plankstek för de e du typ kung på:D

2009-09-16 @ 20:29:43
URL: http://sam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0