Kupan och Erikshjälpen

Ooh, jag önskar att jag kunde visa fynden jag gjort på Kupan här i Bollnäs. Igår köpte jag tre (!) klänningar, en handvirkad basker och en halsduk för 80:-, ni läste rätt! För tusan åttio spänn! Det är ju ingenting! TRE klänningar! Ursäkta, jag är bara lite uppspelt här! Nog för att farbrorn i kassan tog fel på klänning och blus så jag fick betala för tre blusar istället för tre klänningar, men det är ändå billigt! Blusar kostar där 25:- och klänningar 40:-
     Jag var där idag också för vi slutade så tidigt. Då hittade jag en klänning till, hur fin som helst, men jag ska sy upp den lite i helgen när jag kommer hem så den blir lite "hippare". Jag önskar att jag vore en sån som kan ta riktigt underbara outfit bilder, som UnderbaraClara, hon är min förebild, vilken sund människa! Men jag vet inte, jag kanske kan prova att ta någon sådan bild någon gång på en riktigt speciell klänning eller så. Kanske.

På Kupan träffade jag även två av mina klasskamrater. Vi gick omkring länge i Kupans källare och rotade runt i saker, riktigt roligt! När vi kände oss färdiga så vinkade jag hej då till dem och for vidare till Erikshjälpen (ja jag har hittat alla second hand affärer i denna lilla stad). Där fann jag många bokfynd. Bland annat denna bok om agility. Visserligen har vissa regler i sporten ändrats, men själva taktiken på hur man lägger upp träning är säkerligen densamma.

(inte min bild)


Behöver jag nämna att jag ska på Kupan imorgon igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0