Propaganda och ironi

Jag har under veckan och lite nu i helgen och skall också imorgon arbeta vidare med en skoluppgift som går ut på att vi ska göra en propaganda affisch med inspiration från så som de såg ut under första och andra världskriget. Jag tjöt av glädje inombords, shit vad roligt det skall bli! Jag kan inte ännu avslöja hur min skall se ut, jag vill att den skall ses färdig. Men jag kan säga att jag utgått från denna affisch och gjort den lite mer ironisk. Bara för att det skall bli någon form av knorr. Den som väntar får se.



Bild från Google.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ojoj nu blev jag riktigt nervös!! Fick det lov att vara inspirerat från första och andra världskriget?! Stod inte på papperet.. Ja....då är det bara att göra nytt... Ses på måndag!

2010-02-20 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0