Att ha tjejerna på besök

Ikväll har vi haft en riktig tjejkväll. Och vad är då en riktig tjejkväll? Jo, det är filmen Crossroads, glass, kakor, cola och chips. Det är en extra madrass på golvet, tusen kuddar och en massa fnitter. Det är sång, gapskratt, suckanden och elaka kommentarer om filmens handling. Även fast jag vet att alla innerst inne gillar den, åtminstone litegrann. För visst är det en feelgood film. Åtminstone lite. 

Och vet ni vad? Som några vet så älskar jag bandet Bowling for Soup, och det jag aldrig lagt märke till förut är att en av deras låtar är med i Crossroads. Haha, lustigt, jag älskar den här låten, Greatest Day:

 





En till låt från filmen som är otroligt bra är Sheryl Crows If It Makes You Happy:


Kommentarer
Postat av: Neha

LÅter som en trevlig kväll

2010-01-20 @ 23:47:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0