Jag har en dröm

Faktiskt så hade jag en nästan helt perfekt dröm i natt. En sådan som man inte vill vakna ifrån. Men det var inte den jag skulle berätta om nu, utan om en annan dröm - som faktiskt skulle kunna bli sann. Jag vill nämligen ha en Amazon. Med lister och krom.
   En Amazon är verkligen min drömbil. Stiliga, små och fantastiskt underbara. Jag har länge känt att det är en bil jag skulle vilja ha senare i livet. Helst en röd. Det är något speciellt med röda bilar. Men hur röd och stilig den än är, så antar jag att den här Amazon drömmen förstärktes idag bara för att termometern står på -22 och jag vet att det är så långt borta från sommarbiltid som möjligt.



Bild från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0