Stallet tar form

På begäran av Elin så kommer här en uppdatering på stallfronten. Men jag kan säga på en gång att ni inte får några bilder ännu, det får ni när det är klart!

Hur långt har jag kommit då?

Jo jag är nästintill klar med utmockningen av fårbädden i båda boxarna.

Ena boxdörren är färdigmålad och upphängd, den andra är spikad och klar men inte målad och upphängd.

Virke till påbyggnad av boxväggar är köpt.

Kalk till väggarna är funnet.

Sadelbock är byggd och målad.

Gångjärn och boxlås är köpta.


Vad har jag då kvar att göra?

En hel del!


Här är lite inspirationsbilder till stallet:







Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Oj oj så fina inspirationskällor, resultatet än så länge är super toppen!

2010-07-25 @ 12:31:35
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Elin

Va spännande det låter, snart vill jag ha bildbevis också :P

2010-07-25 @ 13:11:33
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0