Bole

Igår kväll hittade jag en produktkatalog från Bole. Det är en sån underbar tidning, skit i Biltema och Clas Ohlson, det är Bole man vill ha!

Hela natten kunde jag drömma mig iväg i jordbrukets värld. Det finns så mycket att köpa att man blir alldeles knäpp. Jag har surrat om hästar mycket på sista tiden och jag tar och fortsätter i den andan. Även om jag nog måste byta till det riktiga stallet, med riktig hästhållningsbox om det någongång skall bli till verklighet. Av praktiska skäl. Där finns ju trots allt en gjuten box med galler och allt. (Även om det andra stallet är mysigare, jag får stoppa in något annat djur där istället).

Nog med skitsnack! Vad hittade jag där i katalogen?

Jo, titta här:


Först stoppar man ner fötterna i ett par riktiga Jodhpurs.

Sedan lägger man på navajofilten..



Och rider iväg i denna sadel:



Okej, kanske inte, men snygga är dom!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ska du skaffa häst på riktigt Sandra? : )

2010-06-07 @ 10:40:04
URL: http://miafredriksson.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Ja nu du har du kommit över super katalogen, eller hur? Jag tippar på att skorna kommer att köpas först.

2010-06-07 @ 16:33:01
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: emma

ska du köpa häst??

då måste jag komma och hälsa på

2010-06-20 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0