Utmaning, det ni inte vet om mig...

...ja min mor har utmanat mig på sin blogg. Jag håller vanligtvis inte på med sånt trams (hah) men för hennes skull så är jag med denna gång. Det går ut på att man ska berätta åtta saker om sig själv som andra inte hade en aning om.

Själv utmanar jag ingen, för mamma har redan utmanat alla i hela världen.

Här kommer åtta saker ni möjligen inte vet om mig
(såvida ni inte tillhör min familj, för då kanske ni vet):



1: Både nu och då laddar jag CD spelaren med dansbandet Black Jack och tränar på mina buggmoves. Gärna till låten "Inget Stoppar Oss Nu".

2: Jag gillar att matcha mina underkläder så både över och under är i samma färg. Men oftast orkar jag inte tvätta i samma takt.

3: Alla vet att jag hatar blommor, eller att jag är för glömsk/lat för att vattna dem. Men jag blev faktiskt ledsen när jag tog död på Medicinblomman mamma precis satt till mig. Den ville jag gärna ha kvar, men nu vågar jag inte fråga om en ny.

4: Ibland när jag ser på en film med en riktigt snygg kille i så googlar jag på hans namn efteråt, men då inser jag oftast vilka töntar dom är som står på röda mattan och flinar. En riktig karl ska veta hur man plöjer, inte hur man ler så falskt som möjligt.

5: Ibland kollar jag på "Crossroads" bara för att må lite bättre. Japp, det är den med Britney Spears.

6: Mitt bästa sommarnöje är att sitta i gamla Volvotraktorn och harva med Radio Guld skrålandes i lurarna.

7: Jag sover gärna med två täcken på mig, ifall jag tappar ett på golvet.

8: Jag ska lära mig att klippa får i sommar.

Tack och bock!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0