Var är tiden?

Tiden tycks ha försvunnit, en gång hade jag så mycket tid, men nu stressar jag mest runt, men det behöver INTE betyda att jag har tråkigt!  Jag har nämligen haft full rulle med en massa roliga saker!

Allt från serier (jag har alltid velat göra en serie, så jag gjorde en och mer om det senare), till foto, till hästar, till ombygge och gud vet vad!

Men för att ta en sak i taget så har jag varit och provridit några hästar senaste dagarna på jakt efter en smakfull skogsmulle i långsamt tempo! Och kanske har jag funnit en sådan nu! Det får de närmsta dagarna avgöra, men jag kan lova att det är jävligt spännande!

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

2011-05-06 @ 18:58:45
Postat av: Gardenhouse

Lycka till med allt spännande!

2011-05-06 @ 19:01:29
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0